Celulitída ( pomarančová koža )- ako sa jej konečne zbaviť?

Ženy, ktoré majú problémy s celulitídou (ľudovo nazývaná ? pomarančová koža?)na bokoch a na stehnách, potrebujú posilniť väzivá a látkovú premenu.
Základným problémom celulitídy je začarovaný kruh, ktorý treba preraziť: keď sa vo väzivách usadzuje veľmi veľa škodlivých látok, vytvárajú sa v tele tukové vankúše. Ukladanie tukov je zas hlavnou príčinou oslabenia väzív. Mimochodom, celulitídiou trpia prevažne ženy. U mužov sa tento začarovaný kruh prejavuje vypadávaním vlasov a lysinou nad čelom a spánkami.
Čo treba robiť a ako účinne bojovať s celulitídou? Tu sú naše rady:

  • dlhší čas konzumujte stravu bohatú na vitamín E ( napríklad v podobe obilných klíčkov, ľanového oleja, kukurice, žeruchy, ovsa, celozrnného chleba)
  • masírujte si problémové oblasti prečisťovacím olejom (14 dní počas ubúdajúceho Mesiaca) a olejom na spruženie tkaniva (po nove ďalších 14 dní , keď Mesiac pribúda)
  • posilňujte a harmonizujte stehennú oblasť pomocou cvikov, ktoré sú účinné v boji proti celulitíde a najvhodnejšie na tučné stehná. (viď v článku nižšie). V dňoch Strelca ich nikdy nevynechajte!
  • vyskúšajte aj recept , ktorý uvádzame v sekcii Rady ? Krása a štýl

Cviky na krajšie stehná
Tieto cviky cvičte pravidelne. Nezaberie vám to viac ako pár minút a účinok vás samých prekvapí.

1.Podrepy pri stene - posilňujeme svaly stehien.
Pri tomto cviku sa oprite chrbtom o stenu, alebo o zárubňu dverí, pričom nohy sú od steny na dĺžku chodidla. Z tejto polohy sa začnite pomaly šmýkať po stene nadol, až sa vám napnú stehná, začnú vibrovať a oteplejú. Počas tohto pohybu pomaly vydychujte (V) a v duchu počítajte do troch, neskôr do siedmych. Potom sa pomerne rýchlo dostaňte šmýkaním do vzpriamenej polohy a pritom sa nadychujte (N)

2. Vykopávanie nohami - spevňujeme stehná a boky, cvičenie je účinné proti celulitíde. Ľahnite si na ľavý bok a podoprite si hlavu pokrčenou ľavou rukou. Pravou rukou sa zľahka podopierajte o podložku. Telo musí spočívať na podložke v jednej rovine. Vystretú pravú nohu mierne unožte a v unožení čo najväčšmi zohnite koleno. Potom nohu rýchlo vystrite smerom nahor, ako keby ste sa v polohe ležmo chceli naširoko rozkročiť. Nohu opäť ohnite v kolene, spusťte ju nadol a rýchlo vystrite do prednoženia, ako keby ste chceli v ležiacej polohe odkopnúť loptu. Potom znovu v unožení pokrčenie kolena a vystretie do rozkročenia, a zas pokrčenie, prinoženie a vykopnutie lopty. Najprv trikrát na každom boku, neskôr sedemkrát. Cvik je účinný na vyplavovanie škodlivín z tela .

3. Päty k zadku - natiahneme a spevníme svaly stehien. Položte sa opäť na ľavý bok. A ľavú ruku si podložte pod hlavu. Pokrčte pravú nohu dozadu, pravou rukou sa chyťte za priehlavok a priťahujte nohu k zadku. Počas tejto fázy sa nadychujte (N). Priťahujte nohu, až kým nepocítite v prednej časti pravého stehna slabý sťah. Vtedy začnite vydychovať (V) a pomaly počítajte do sedem. Nohu vystrite o obráťte sa na druhý bok. To isté zopakujte ľavou nohou. Cvik opakujte tri razy (môžete aj sedemkrát).

A ešte jedna rada nakoniec : pokúste sa prísť na koreň všetkým ďalším pravdepodobným príčinám ( ako sú napríklad chyby v stravovaní alebo nedostatočný príjem tekutín ) a výsledok môže byť prekvapujúci!

Akékoľvek preberanie, kopírovanie alebo iné širenie obsahu zverejneného na radynavody.sk je dovolené len na základe písomného súhlasu.